Very Personal Care for Very Exceptional hair
About us
Geïnspireerd door onze gedegen kennis van de moderne vrouw, blijft Kérastase producten en behandelingen op maat maken die het verlangen naar uitzonderlijk mooi haar in vervulling laten gaan.

Very Personal Hair
Elke vrouw verlangt naar uitzonderlijk mooi haar, maar de oplossing verschilt per persoon. Zo kunnen het haartype, hoofdhuidproblemen, interne en externe factoren de gezondheid van het haar beïnvloeden. Het vergt persoonlijke aandacht en expertise om een oplossing te vinden voor deze factoren en jouw perfecte haar te verkrijgen. Kérastase maakt innovatieve, op maat gemaakte producten en rituelen met uitzonderlijke resultaten.

Ontdek jouw persoonlijke ritueel
Beantwoord vóór jouw afspraak in de salon de vragen voor de diagnose om vast te stellen wat de behoeften van je haar en je schoonheidsverwachtingen zijn. Jouw kapper zal dit overzicht met een paar persoonlijke controles aanvullen om de unieke aard van jouw haar beter te begrijpen. Op basis van deze informatie kan jouw kapper nu een nauwkeurig en gepersonaliseerd recept voor mooi haar met je delen.
Vind jouw perfecte match
Na jouw bezoek aan de salon gaan thuis de dagelijkse verzorging en behandelingen voor thuis gewoon door. Het geheim van mooi haar is voortdurende verzorging. Een op jouw behoefte afgestemd ritueel met luxe producten helpt bij het bereiken van verlangde haar. Het verzorgingsritueel wordt een verwenmoment terwijl je gewoon thuis onder de douche staat.


L'Artist is een ode aan de beste hair artists van Nederland
De artists die als beeldhouwers dagelijks bezig zijn met het vormen van haar. De artists die door jaren ervaring precieze kleur composities maken, als ware kunstschilders. Van het straatbeeld tot haarkunst en alles daartussenin.
Rick van het Meer (1980) is geboren en getogen in Friesland en kwam in 2001 richting Randstad. Rick is kapper, Kérastase hair artist en ondernemer in hart en nieren.
Luxe verantwoordelijkheid herdefiniëren
Met de renovatie van de klassieke Kérastase fles komt een nieuw gevoel voor persoonlijke stijl en duurzame luxe tot leven. Het moderne silhouet krijgt elegante, harmonieuze rondingen. Juweelachtige doppen met een gouden bovenkant versterken de sensualiteit van verwennende haarrituelen en hebben elk een speciale kleur. Het nieuwe ontwerp versterkt de luxe ervaring, zonder extra gewicht. Geïnspireerd door lichtheid besparen de doppen alleen al meer dan 45 ton plastic per jaar. Bekijk de verfijnde details van jouw douche edelstenen eens van dichtbij.


Een unieke samenwerking tussen wetenschappers en kappers
Kérastase was ook de eerste die de kapper een meer uitgebreide rol gaf in het voorschrijven van haarverzorging, ondersteund door de wetenschappers van L'Oréal Advanced Research. Iconische producten blijven profiteren van de unieke Kérastase-mix van expertise en innovatie gecombineerd met een diep zintuiglijke, persoonlijke ervaring.
Baanbrekende wetenschap
Ons geavanceerde onderzoeksteam stelt de conventionele kennis over haar op de proef en zoekt actief naar nieuwe ontdekkingen, oplossingen en ingrediënten.
Wil je meer weten over wat in onze producten zit? Bezoek onze ingrediëntenpagina voor een definitie van al onze ingrediënten

Expertise van de kapper
Deskundige kappers in salons in Parijs, Tokio, Shanghai, Rio de Janeiro en New York testen behandelingen in de praktijk uit.

Waar wetenschap en deskundigheid elkaar ontmoeten
Kérastase was de eerste die de kapper een meer uitgebreide rol gaf in het geven van een diagnose op het gebied van haarverzorging, ondersteund door de wetenschappers van L'Oréal Advanced Research. Iconische producten blijven profiteren van de unieke Kérastase mix van expertise en innovatie gecombineerd met een diep zintuiglijke, persoonlijke ervaring.
Bij L’Oréal evalueren we continu onze dienstverlening en wij zijn benieuwd naar de ervaring van onze klanten. Daarom sturen wij na het ontvangen van een order een vragenlijst waarin ze feedback met ons kunnen delen. Hierin kunnen ze aangeven hoe waarschijnlijk het is dat ze L’Oréal aanbevelen. Daarnaast kunnen ze feedback delen over hoe ze het bestelproces ervaren, van het contactmoment met onze Business Partners of klantenservice tot aan het ontvangen van de bestelling in de salon. In 2020 hebben onze klanten ons het gemiddelde cijfer van 8,1 gegeven. Iets waar we erg trots op zijn!
